ארוחות עסקיות

כל יום החל מהשעה 11:00 - 15:00

שעות הפתיחה

החל מהשעה: 10:00 - 16:00 מידי יום שישי החל מ: 09:00 - 15:00

0774509080

טלפון להזמנות

קייטרינג לשבת

באילת המקסימה, התעשייה התיירותית מתפתחת וגוברת עם כל שנה שעוברת, ועם הגדילה הזו מתפתחת גם הצורך בשירותי קייטרינג לאירועים שונים, ובפרט לשבתות וחגים. אם אתם מתכננים לקיים שבת צנועה או משפחתית ורוצים להנות מאוכל טעים ומפנק, זעפרן סירים ושיפודים באילת הוא הפתרון המושלם עבורכם.
קייטרינג לשבת באילת שמציע לכם אוכל ביתי ומפנק במיוחד, בעל טעם ומרקם מיוחדים, והכי חשוב – כשר ובהשגחת הרבנות המקומית. השירות כולל אוכל מוכן משקל, בשלמותו ובכמויות שיתאימו לצרכי המשפחה או הוארחים שלכם. ניתן להזמין משלוחים עד המקום בו אתם נמצאים, בזעפרן תמצאו מנות ראשונות, מנות עיקריות תוספות לחמים ועוד. 
אם אתם מחפשים את הקייטרינג המושלם לשבת באילת, יש מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון. למרות שיש הרבה מסעדות וקייטרינגים באילת, לא כולם מתאימים לשבת או עבורכם. אם אתם מחפשים קייטרינג כשר לפי משקל בשרי ואוכל ביתי טעים, אז אתם במקום הנכון  זעפרן קייטרינג לשבת באילת הוא פתרון מצוין לאלו שרוצים לחסוך זמן וכסף על בישול לשבת. במקום להתאמץ במבטח ובסופרים המקומיים ובחיפושים אחרי חומרי הגלם והכלים הנדרשים, ניתן לבחור בזעפרן ולקבל את האוכל מוכן טרי וטעים עם אפשרויות משלוחים או איסוף עצמי.

כשמדובר בקייטרינג לשבת, חשוב לוודא שהמסעדה או הקייטרינג מציעים אוכל כשר לפי צורכי המשפחה או האורחים. בנוסף, יש לוודא שהכמות מתאימה למספר האנשים שמתכננים לאכול, ושהאוכל מוכן בצורה נכונה ובטוב טעם.

אחת המקומות המובילות באילת לקייטרינג לשבת היא מסעדת "זעפרן סירים ושיפודים". המקום מתמחה באוכל ביתי ומציע תפריט מגוון ומפנק לשבת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

למזמינים באונליין בלבד

ארוחה מלאה הכוללת עיקרית + 2 תוספות + 3 סלטים לבחירה ב- ₪33 בלבד!

Call Now Button